نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

اشتری: کسب نتیجه در مسابقات آسیایی هانگژو سخت است | فدراسیون تنیس روی میز اردوی بین‌المللی در نظر نگرفته است

  • کد خبر: ۱۶۲۸۹۱
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
اشتری: کسب نتیجه در مسابقات آسیایی هانگژو سخت است | فدراسیون تنیس روی میز اردوی بین‌المللی در نظر نگرفته است
ملی‌پوش مشهدی تنیس روی میز ایران گفت: کسب نتیجه در مسابقات آسیایی سخت است، اما اگر بتوانیم تیم دوم گروه را شکست دهیم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، مهشید اشتری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص کسب سهمیه انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو عنوان کرد: مسابقات در یک دور و با حضور ۱۲ بازیکن برگزار شد که تمامی شرکت کنندگان در روز‌های ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۴ نفر اول این رقابت‌ها برای مسابقات آسیایی هانگژو انتخاب شدند.

وی در خصوص سطح یکتا ادیبیان، دیگر شرکت‌کننده مشهدی این رقابت‌ها یادآور شد: یکتا ادیبیان تجربه پایینی دارد و هنوز در رده سنی جوانان قرار دارد و این مسابقات، نخستین تجربه مسابقات بزرگسالان او بود. همین که توانست تا مرحله انتخابی بالا بیاید در سطح خودش قابل قبول است و برای انتخابی تیم ملی جوانان در هفته آتی با آمادگی بیشتری حضور پیدا خواهد کرد.

ملی‌پوش مشهدی تنیس روی میز ایران گفت: مسابقات آسیایی هانگژو در مرداد ماه و قهرمانی آسیا در کره جنوبی در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

اشتری تصریح کرد: برنامه‌های اردویی ما مشخص شده است. اولین اردوی ما در انتهای اردیبهشت ماه در بابل قرار است برگزار شود که به دلیل تست آمادگی جسمانی کمیته ملی المپیک برای فدراسیون‌هایی که در بازی‌های آسیایی نماینده دارند، کمی عقب افتاده است. پس از آن اردوی دیگری در تهران خواهیم داشت. تقریبا هر ۲۰ روز یک بار اردو خواهیم داشت. بعید می‌دانم فدراسیون اردوی بین‌المللی برای تیم ملی بانوان تنیس روی میز در نظر گرفته باشند.

وی با اشاره به دومین حضورش در مسابقات آسیایی خاطرنشان کرد: در مسابقات آسیایی جاکارتا ۱۸ سال سن داشتم. با توجه به اینکه نتوانستم سهمیه المپیک کسب کنم، حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا تجربه خوب و به یادماندنی برایم رقم زد.
ملی‌پوش مشهدی تنیس روی میز ایران افزود: رقبای ما از کشور‌های آسیایی هستند، اما هنوز رقبای رودر روی ما مشخص نشده است.

اشتری در خصوص هدفش از حضور در مسابقات آسیایی هانگژو بیان کرد: در سری گذشته در مسابقات آسیایی مسابقه بسیار سختی داشتیم. در مسابقات آسیایی در یک گروه با ۲ تیم خیلی خوب هم‌گروه می‌شویم. از سمت دیگر ۲ تیم دیگری که بالا می‌آیند نیز رنک بالایی دارند.

وی گفت: کسب نتیجه در مسابقات آسیایی سخت است، اما اگر بتوانیم تیم دوم گروه را شکست دهیم کار بزرگی انجام داده‌ایم، اما در مسابقات قهرمانی آسیا در دوره گذشته توانستیم جزو ۱۰ تیم برتر قرار گرفته و سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم، امسال نیز می‌خواهیم سهمیه جهانی را کسب کنیم تا در مسابقات تیمی قهرمانی جهان که در سال آتی برگزار می‌شود شرکت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->